close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קייטרינג חלבי בראשון לציון

מערכת שורשכה אייר, תשפ19/05/2020

האירוע עליו חשבתם שבועות, אולי חודשים ארוכים הולך ומתקרב בצעדי ענק וכעת אתם מחפשים קייטרינג חלבי בראשון לציון! אני יותר משמחה לבשר לכם שהגעתם בדיוק למקום הנכון

תגיות:
צילום: עמית אורנשטיין
שלום ונעים להכיר. קוראים לי נועה דניס ואני שפית קונדיטורית והבעלים של קייטרינג חלבי בוטיקי בו השקעתי
את כל כולי במהלך השנים האחרונות. כל לקוח או לקוחה שמגיעים אליי מקבלים יחס VIP ותמיד אני שמה אל מול עיני להסתכל על כל אירוע וכל אחד או אחת שמגיעים אלי דרך העיניים שלכם, דווקא משום שכל אירוע הוא יוצא דופן, ייחודי ומיוחד.

אז בין אם אתם חוגגים חתונה קטנה ואותנטית, בר מצווה מרהיבה, יום הולדת 80 לסבא היקר או מסיבת רווקות מהסרטים לאחת החברות הכי טובות שלכן, הצוות שלי ואני נמצאים כאן כדי לתכנן את האירוע שלכם לפרטי פרטים ולהגשים לכם את החלום. אני מתחייבת לאירוע מהנה, מרגש וקליל שלא תשכחו לעוד הרבה מאוד זמן.

אז איך זה עובד ומאיפה בכלל מתחילים?
כמו שאמרתי, כל אירוע שונה לגמרי מהאחר ולכן כאשר מחפשים קייטרינג בראשון לציון עלינו קודם כל לאפיין את האירוע ולענות על שאלות חשובות כמו איפה הוא מתקיים, מה הגודל שלו, איזו אוירה בא לנו להשיג, איך היינו רוצים שהאוכל יוגש… בשלב הבא אני בונה תפריט מותאם אישית בהתאם לויז‘ן שלכם וכמובן בהתאם לתקציב.

מיקום האירוע - המפתח להצלחה
אחד הדברים הכי חשובים בתכנון והפקת אירוע ולא משנה אם הוא גדול או קטן, עסקי או פרטי הוא ללא כל ספק המיקום שלו. בעיקרון יש שתי אפשרויות: או שאתם בוחרים את המקום או שאנחנו.



אפשר לארגן את האירוע אצלכם בבית באווירה קלילה ומשפחתית. ממש כמו מסעדת שף אצלכם בבית. אפשר גם להפיק את האירוע או המסיבה במקום כמו אולם למשל או גן אירועים, במתנ“ס של היישוב, בבית הכנסת או שאפשר להגיע אלינו…לוילה מעוצבת לפרטים וממוקמת רק 20 דקות מתל אביב. הוילה תוכננה במיוחד עבור המטרה הזו, שאני אוכל לארח את הלקוחות שלי ולהפיק אירועים ומסיבות של עד 40 מוזמנים. הוילה מעוצבת בסגנון מודרני עכשווי, יש בה שולחן אבירים גדול מעץ מלא, מגוון של אפשרויות ישיבה, המון אור ונוף לגינה המהממת שלנו.

טריות, איכות והקשבה- איך הכל משתלב ביחד?
אחד הדברים שתמיד מנחים אותי בכל אירוע מחדש או המרכיבים של המנות. הטריות וההסתכלות על מה שהשוק מניב באותה עונה הם שילוב קריטי לתפריט מושלם. זה גם בעצם מה שמאפשר לי המון מגוון בתפריט, גמישות, יצירתיות וצבעוניות בכל מנה ומנה.

אני עובדת עם ספקים מקומיים והפרודוקטים שאנחנו בוחרים לעבוד איתם הם פשוט וואו. כל המנות שמרכיבות את התפריט שלי מבוססות על אותם חומרי גלם והכל מוכן עם המון מחשבה בעבודת יד. את הפירות והירקות שמאפיינים את אותה עונה אני משלבת במנות השונות בין אם זה הסלטים, התוספות, הרטבים או הקינוחים. אני לא מאמינה בדברים מוכנים, דברים מעובדים ולכן הכל עובר תהליך מחשבתי יצירתי ללא פשרות.

אז אני מזמינה אתכם להפוך את הדמיון למציאות, להגשים את החלום ולהפיק ביחד איתי את האירוע הבא שלכם. אני אשמח לסייע לכם בכל מה שקשור לאירוע בין אם זה צורת ההגשה, הרהיטים, הכלים, העיצוב וכל מה שיהפוך את האירוע שלכם למשולם. צרו איתי קשר דרך האתר ובקרוב ממש אחזור אליכם.
הוסף תגובה
צילום: עמית אורנשטיין
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה